Město Jirkov vyhlašuje výběrové řízení na několik volných pozic
Ilustrační foto
Chomutov

Jirkov – Město Jirkov vyhlašuje výběrové řízení na několik volných pozic.

Vedoucí úřadu MěÚ Jirkov vyhlašuje dne 10. 6. 2019 výběrové řízení na obsazení nového pracovního místa:

„ referent - dotace - úředník „

na odboru vnitřní správy a vztahů k veřejnosti při Městském úřadu Jirkov, s místem výkonu práce v Jirkově v platové třídě 9. dle NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.

Předpokládaný nástup: dle dohody.

Charakteristika vykonávané práce:

  • vyhledávání národních i evropských dotačních a grantových příležitostí
  • vedení agendy dotačních řízení a jejich správa v době udržitelnosti projektů (žádosti o dotace, monitorovací zprávy, kontrola průběhu čerpání dotace a další činnosti s tím související)
  • příprava materiálů pro tvorbu strategických materiálů města

Nabízíme:

  • Příspěvek na stravování (stravenky), příspěvky ze sociálního fondu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, indispoziční volno v rozsahu 3 kalendářních dnů v roce, ošatné, pružnou pracovní dobu.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

  • občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR,
  • věk nad 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka slovem i písmem.

Požadavky:

  • vzdělání VOŠ nebo ÚSO,
  • praxe v oblasti získávání, realizace nebo kontroly dotací výhodou,
  • praxe v oblasti zpracování strategických plánů či jiných koncepcí a rozvojových projektů výhodou,
  • organizační, řídící a komunikační schopnosti,
  • výborná znalost práce s PC (MS Word, MS Excel, Internet),
  • praxe ve veřejné správě výhodou,
  • znalost německého, případně anglického jazyka výhodou,
  • řidičský průkaz sk. B výhodou.

Přihláška zájemce musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.

K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů).

Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent dotace “ do 27. 6. 2019 do 9,00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.


Vedoucí úřadu MÚ Jirkov vyhlašuje dne 4. 6. 2019 výběrové řízení na obsazení pracovního místa:

„ Referent – tvorba rozpočtu, účetní - úředník „

na finančním odboru při Městském úřadu Jirkov, s místem výkonu práce: Jirkov,v platové třídě 9. dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Nástup: předpoklad 1. 7. 2019 nebo dle dohody.

Náplň práce:

  • Rozpočet obce - sestavování, úprava a plnění rozpočtu obce.
  • Vedení účetnictví včetně zpracování DPH a kontrolních hlášení.

Nabízíme:

  • Příspěvek na stravování (stravenky), příspěvky ze sociálního fondu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, indispoziční volno v rozsahu 3 kalendářních dnů v roce, pružnou pracovní dobu.
  • Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
  • občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR,
  • věk nad 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka slovem i písmem.

Požadavky:

  • vzdělání VOŠ nebo ÚSO – obor ekonomický,
  • znalost a praxe na úseku ekonomiky a účetnictví výhodou,
  • praxe s podvojným účetnictvím výhodou,
  • zkušenost s administrativní prací,
  • znalost práce s PC (MS Word, MS Excel, Internet),
  • praxe ve veřejné správě výhodou,
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou,
  • znalost práce s programem VERA výhodou.

Další schopnosti

  • Komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, psychická odolnost, flexibilita.

Přihláška zájemce musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.

K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů).

Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce: „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – rozpočet, účetní - FO - úředník“ do 25. 6. 2019 do 9,00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.


Vedoucí úřadu MěÚ Jirkov vyhlašuje dne 30. 5. 2019 výběrové řízení na obsazení pracovního místa:

„ referent majetkové správy - úředník "

na odboru majetku města a útvaru investic při Městském úřadu Jirkov, s místem výkonu práce: Jirkov, v platové třídě 10. dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Nástup: předpoklad od 1. 7. 2019 na dobu neurčitou

Náplň práce:

  • Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájem, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice.
  • Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu.

Nabízíme:

  • Příspěvek na stravování (stravenky), příspěvky ze sociálního fondu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, ošatné, indispoziční volno v rozsahu 3 kalendářních dnů v roce, pružnou pracovní dobu.
  • Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
  • občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR,
  • věk nad 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka slovem i písmem.

Požadavky:

  • vzdělání VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
  • Znalost zákonů:
    - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
    - zákon č. 128/2000 Sb., zákon o obcích
    - zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (znalost bude ověřena písemným testem, jako součást přijímacího pohovoru)
    - znalost práce s PC – Word, Excel, orientace na Internetu

Výhodou:

  • praxe ve státní správě,
  • praxe v oblasti zadávání veřejných zakázek,
  • znalost práce s technickou a katastrální mapou s vazbou na určení pozemků,
  • znalost geometrických plánů,
  • řidičský průkaz.

Přihláška zájemce musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.

K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent majetek “ do 17. 6. 2019 do 12,00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše č. p. 1, 431 11 Jirkov.


Vedoucí úřadu MÚ Jirkov vyhlásila dne 27. 5. 2019 výběrové řízení na obsazení pracovního místa:

„ referent Stavebního úřadu - úředník „

na odboru Stavební úřad a životní prostředí při Městském úřadu Jirkov, s místem výkonu práce: Jirkov, v platové třídě 10. dle NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. Předpokládaný nástup: 1. 8. 2019 nebo dle dohody.

Nabízíme:

  • Příspěvek na stravování (stravenky), příspěvky ze sociálního fondu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, indispoziční volno v rozsahu 3 kalendářních dnů v roce, pružnou pracovní dobu.
  • Požadavky na uchazeče podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
  • občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka slovem i písmem.

Požadavky kvalifikační:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru nebo
  • střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví (§13a bod 2 stavebního zákona) nebo
  • vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví (§13a bod 2 stavebního zákona) nebo
  • stávající úředník obecného stavebního úřadu uvedeného v §13 odst. 1, písm. b)-e) stavebního zákona, který má příslušné osvědčení zvláštní odborné způsobilosti při územním rozhodování a rozhodování na úseku stavebního řádu (Čl. II Přechodná ustanovení stavebního zákona, bod 19) nebo
  • fyzická osoba s příslušným osvědčením zvláštní odborné způsobilosti při územním rozhodování a rozhodování na úseku stavebního řádu (Čl. II Přechodná ustanovení stavebního zákona, bod 19).

Další požadavky:

  • samostatnost, komunikativní schopnosti, zodpovědnost, psychická odolnost,
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC (WORD, EXCEL),
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • praxe ve veřejné správě výhodou,
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, nebo územního plánování výhodou.
  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů).

Přihláška zájemce musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.

K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
    (u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent SÚ“ do 14. 6. 2019 do 9,00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.


Vedoucí úřadu MěÚ Jirkov vyhlašuje dne 3. 6. 2019 výběrové řízení  na obsazení funkce:

„VEDOUCÍ ÚŘEDNÍK – VEDOUCÍ FINANČNÍHO ODBORU„

Městského úřadu v Jirkově, s místem výkonu práce: Jirkov, v platové třídě 11. dle NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Nástup do funkce: od 1. 9. 2019 na dobu neurčitou.

Nabízíme:

  • Příspěvek na stravování (stravenky), příspěvky ze sociálního fondu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, ošatné, indispoziční volno v rozsahu 3 kalendářních dnů v roce, pružnou pracovní dobu.

Stručné vymezení pracovní náplně:

  • Řízení odboru v celém rozsahu jeho působnosti
  • Komplexní zajišťování finančního hospodaření města
  • Zajišťování procesu tvorby a projednávání rozpočtu města, kontrola plnění rozpočtu

Požadavky na uchazeče podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  • občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • ovládat jednací jazyk
  • splňovat předpoklady podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační zákon a čestné prohlášení)

Požadavky:

  • dosažené vzdělání - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ekonomického směru
  • praxe - praxe ve veřejné správě výhodou

znalosti/dovednosti:

  • výborná znalost účetnictví a hospodaření ÚSC
  • výborná znalost příslušné legislativy (znalost bude ověřena písemným testem)
  • praxe v oboru nejméně 3 roky
  • manažerské a komunikační dovednosti
  • iniciativní přístup k plnění pracovních povinností a ochota trvale se vzdělávat
  • flexibilita, samostatnost, spolehlivost
  • znalost práce PC
  • řidičské oprávnění skupiny B

Dále výhodou:

  • praxe ve vedení zaměstnanců
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku finančního hospodaření ÚSC dle vyhlášky č. 512/2002 Sb.,
  • znalost hospodaření příspěvkových organizací

Přihláška zájemce musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • kontaktní spojení: telefon a e-mail
  • datum a podpis zájemce

K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:

  • motivační dopis v rozsahu max. 1 stránka A4
  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech týkajících se správních činností
  • lustrační osvědčení, pokud je zákonem požadováno a navazující prohlášení
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopii dalších osvědčení
  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů).

Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – vedoucí FO “ do 24. 6. 2019 do 12,00 hodin do podatelny Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru