Litvínov-Záluží – Rafinérská a petrochemická skupina ORLEN Unipetrol získala další ocenění ve své práci v oblasti personalistiky. V soutěži Recruitment Academy Awards, která již devátým rokem oceňuje nejlepší projekty v oblasti personálního marketingu, pozitivního vnímání značky a personálního náboru, získala skupina ocenění za své náborové video s akčním motivem skladníka závodícího s vysokozdvižným vozíkem v kategorii kariérní video roku.
Jako nejlepší video jej vybralo také publikum slavnostního udílení cen této soutěže v rámci diváckého hlasování. Skupina byla oceněna také 5. místem v kategorii Pracovní inzerát roku a 4. místem v kategorii Referral program roku. Skupina ORLEN Unipetrol tak po titulu nejlepšího a mezi studenty nejžádanějšího zaměstnavatele v Ústeckém kraji získala další ocenění v této oblasti.
„Máme velikou radost z dalšího ocenění naší práce v oboru personalistiky. Je to nezpochybnitelná známka toho, že máme skvělý tým personalistů, kteří stále přichází s inovativními nápady, jak zaujmout potenciální uchazeče práce u nás, a zároveň ví, jak docílit dlouhodobé spokojenosti našich zaměstnanců. Oceněným videem jsme chtěli oslovit potenciální zaměstnance netradiční, zábavnou formou,“ říká k ocenění v devátém ročníku Recruitment Academy Awards Michał Chmiel, personální ředitel skupiny ORLEN Unipetrol.
HR tým skupiny ORLEN Unipetrol
Vítězné video, které je natočené ve stylu akčních filmů a filmů se závodní tématikou, představuje atraktivním způsobem práci skladníků s vysokozdvižnými vozíky. Náborové video, které bylo odbornou porotou oceněno prvním místem, mohou v rámci náborové kampaně vidět diváci v některých kinech ústeckého kraje před začátkem filmu nebo je možné jej zhlédnout na internetu. V rámci netradiční náborové kampaně představil ORLEN Unipetrol divákům kin v ústeckém regionu také další videa s tématem operátora v pozici hrdiny, který zachrání rafinerii proti špionážní sabotáži, či trojice hrdinů ve stylu slavné filmové série s legendami akčních filmů.
Soutěž Recruitment Academy Awards má za cíl inspirovat a vzdělávat v oboru náboru zaměstnanců a zviditelnit nejlepší projekty v oblasti personálního marketingu, pozitivního vnímání značky zaměstnavatele a personálního náboru. Soutěž poukazuje na rostoucí význam inovativních a kreativních přístupů k náboru, které jsou nedílnou součástí moderních firem. Nejlepší projekty, které získají ocenění, slouží jako inspirace pro další společnosti, které jsou tak nabádány k osvěžování vlastních postupů.
Petra Jirkovská a Michał Chmiel s oceněním.
Ocenění Recruitment Academy Awards jsou udělována pod záštitou specializované vzdělávací instituce pro personální náboráře Recruitment Academy. První ročník této soutěže se konal v roce 2015 jako součást programu konference HR Management se soutěžními kategoriemi Kariérní video roku a Kariérní stránky roku. Od té doby je počet kategorií každý rok rozšiřován, stejně jako i počty přihlášených. Nejlepší projekty mezi letos šesti vyhlášenými kategoriemi vybírala nezávislá porota složená z odborníků z oblasti personálního náboru, lidských zdrojů, marketingu a dalších oborů.
ORLEN Unipetrol patří v Ústeckém kraji mezi nejvýznamnější zaměstnavatele nejen počtem pracovních míst, ale také dlouhodobým prosazováním moderních trendů v přístupu k zaměstnancům. Klasické nástroje z oblasti personalistiky sahající od široké nabídky benefitů až po podporu osobního a profesního rozvoje každého jednotlivce doplňují v ORLEN Unipetrolu například podporou sportovní, společenské a komunitní angažovanosti zaměstnanců. Velké zastoupení v personální strategii podniku má rovněž podpora českých škol a studentů. Společně s Nadací ORLEN Unipetrol se snaží zvýšit zájem žáků o obor chemie. Každoročně také v rámci stipendijních a grantových programů finančně oceňuje stovky nadaných studentů a pomáhá s výukou pedagogům i desítkám středních a vysokých škol v České republice.